Testimoni Gout

Posted by Zuraida Saturday, January 10, 2009, under | 0 comments
Testimoni 2
Nama : najib bin pandak kassim (101257)
Lokasi : Kualan Kangsar, Perak
Masalah : Sakit Ghout yang serius, kaki membengkak dan amat sakit, tidak boleh berjalan dan hanya terlantar di katil.
Produk diambil : Kopi guarana merah
Kesan : Pada mulanya en Akmal menawarkan set 5P produk DCL sebagai rawatan untuk penyakit ghout saya. Oleh kerana harganya yang terlalu tinggi, saya tidak mampu dan hanya mengambil RGC sebagai menjaga hati tetamu datang dari jauh bersusah payah.
Kaki saya memang sangat sakit. Selepas minum RGC lama kelamaan saya perasan sakit di kaki berkurangan. Walaupun masih sakit, pengurangan yang sedikit pun memberikan rahmat yang amat bernilai bagi saya. Saya teruskan pengambilan RGC sampai habis sekotak. Bila dah habis saya jadi rindu rinduan dengan RGC. Minum kopi lain dah tak sedap. Saya suruh anak saya order lagi RGC dan saya terus jadikan minuman harian 3 ke 4 kali sehari.
Alhamdulillah, ghout saya semakin pulih setiap hari.
Selepas saya amalkan RGC sebanyak 8 kotak, saya sudah bebas dari ghout. Saya sudah boleh bergerak dengan bebas. Malahan saya sudah boleh menikmati seafood dan tomyam.

One Response to "Testimoni Gout"

Create your own banner at mybannermaker.com!

JOM CONTACT SAYA (email/ym : zura0310@yahoo.com atau gtalk zura0310@gmail.com)

anda mencari set kehamilan,lansing @ anda ada masalah kesihatan seperti kencing manis,darah tinggi ,resdung,asma,gout,buasir,masalah dalaman wanita,atau masalah dalaman lelaki,migrain @ masalah2 kesihatan lain boleh hubungi saya untuk mengetahui produk2 yg sesuai diamalkan bagi membantu menyelesaikan masalah anda.